Manažer / manažerka nákupu a prodeje
Zařazení: Administrativní pracovník Fakturantka Obchodní zástupce Regionální obchodní manažerVložila firma: JOBSYSTEM s.r.o.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o.
Působíme na trhu odborné literatury již od roku 1996. Jsme ryze českou společností a zakladatelem je JUDr. Aleš Čeněk. Již mnoho let přibližujeme odbornou literaturu nejen vysokoškolským studentům, ale také odborné praxi. Úspěšně provozujeme knihkupectví v Praze, Plzni, Brně, Bratislavě a Trnavě. Specializujeme se na distribuci odborných publikací od nejrůznějších vydavatelství, a to pro Českou i Slovenskou republiku.
Náplň práce:
Zodpovídá za organizaci obchodního oddělení, nákup publikací, stav zásob atd. Dále zodpovídá za optimální skladové hospodářství, efektivní tvorbu objednávek českých i zahraničních publikací a plnění plánu prodejů. Zajišťuje vysoce kvalifikovaný informační servis o odborných publikacích – především VIP zákazníkům a pravidelným odběratelům.
Hlavní zodpovědnosti:
- vystavuje faktury
- koordinuje včasné zásobování poboček (Praha, Plzeň, Brno, Slovensko)
- zabezpečuje prodej velkoodběratelům (knihkupectví, instituce, knihovny…)
- kontroluje plný stav zásob ve skladu (připravuje objednávky na doplnění zboží, naskladňuje nové zboží)
- komunikuje s dodavateli a odběrateli (vyjednává způsoby dodání a koordinuje s distribucí a pobočkami, expeduje zásilky na poštu)
Požadujeme:
- vynikající prodejní a komunikační dovednosti
- psaní všemi deseti
- základní orientace v účetnictví (zkušenosti s účetním programem Helios výhodou)
- aktivní přístup k práci, pečlivost
- schopnost organizace činností a koordinace toků zboží
- nástup ihned
Nabízíme:
- práci v kolektivu mladých lidí
- zázemí stabilní české společnosti
- možnost ovlivnit výši platu (motivační složka)
- příspěvek na stravování (stravenky)
Místo práce: Centrála – Hl. m. Praha (+ výjezdy do regionů)
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 23. 2. 2017. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Místo pracoviště: | Praha | Praha | Centrála – Hl. m. Praha (+ výjezdy do regionů) |
Typ pracovního poměru: | Práce na plný úvazek |
Plat: | |
Požadované vzdělání: | střední |
Znalost PC: | specialista uživatel MS Office denní užívání |
Požadované jazyky: | |
Řidičské oprávnění: | |
Specialní dovednosti: |
Kontaktní údaje
Kontaktní osoba: | Eva Grundová |
Telefon: | 224819391 |
E-amil: | egrundova@jobsystem.cz |
www: | jobsystem.cz |