Environmental & Spiritual & Mind & Body Healing
Zakládání firem a personální poradenství: www.dike.cz, Škola manažerských dovedností: www.klondike-zdroje.cz, Firemní školení a kurzy Kolín: www.vzdelavaci-stredisko.cz, Vytváření zákaznického prostředí: www.aromat.cz, Masáže, koupele, Lymphastim Topline, Sunspectra, AFT, SRT, detoxikace, koučování: Medical Wellness Studio, Klinická psychologie a psychoterapie: www.psychologie-zdravi.cz
Nepřihlášen
logo

Manažer / manažerka nákupu a prodeje

Zařazení: Administrativní pracovník Fakturantka Obchodní zástupce Regionální obchodní manažer
Vložila firma: JOBSYSTEM s.r.o.

Profil společnosti:

Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o.

Působíme na trhu odborné literatury již od roku 1996. Jsme ryze českou společností a zakladatelem je JUDr. Aleš Čeněk. Již mnoho let přibližujeme odbornou literaturu nejen vysokoškolským studentům, ale také odborné praxi. Úspěšně provozujeme knihkupectví v Praze, Plzni, Brně, Bratislavě a Trnavě. Specializujeme se na distribuci odborných publikací od nejrůznějších vydavatelství, a to pro Českou i Slovenskou republiku.

Náplň práce:

Zodpovídá za organizaci obchodního oddělení, nákup publikací, stav zásob atd. Dále zodpovídá za optimální skladové hospodářství, efektivní tvorbu objednávek českých i zahraničních publikací a plnění plánu prodejů. Zajišťuje vysoce kvalifikovaný informační servis o odborných publikacích – především VIP zákazníkům a pravidelným odběratelům.

Hlavní zodpovědnosti:

  • vystavuje faktury
  • koordinuje včasné zásobování poboček (Praha, Plzeň, Brno, Slovensko)
  • zabezpečuje prodej velkoodběratelům (knihkupectví, instituce, knihovny…)
  • kontroluje plný stav zásob ve skladu (připravuje objednávky na doplnění zboží, naskladňuje nové zboží)
  • komunikuje s dodavateli a odběrateli (vyjednává způsoby dodání a koordinuje s distribucí a pobočkami, expeduje zásilky na poštu)

 

Požadujeme:

  • vynikající prodejní a komunikační dovednosti
  • psaní všemi deseti
  • základní orientace v účetnictví (zkušenosti s účetním programem Helios výhodou)
  • aktivní přístup k práci, pečlivost
  • schopnost organizace činností a koordinace toků zboží
  • nástup ihned

 

Nabízíme:

  • práci v kolektivu mladých lidí
  • zázemí stabilní české společnosti
  • možnost ovlivnit výši platu (motivační složka)
  • příspěvek na stravování (stravenky)

 

Místo práce: Centrála – Hl. m. Praha (+ výjezdy do regionů)

 

Termín nástupu: ihned

 

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!

Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

 

Platnost inzerátu končí 23. 2. 2017. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.      

Místo pracoviště: Praha | Praha | Centrála – Hl. m. Praha (+ výjezdy do regionů)
Typ pracovního poměru:Práce na plný úvazek
Plat:
Požadované vzdělání: střední
Znalost PC: specialista uživatel MS Office denní užívání
Požadované jazyky:
Řidičské oprávnění:
Specialní dovednosti:

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:Eva Grundová
Telefon: 224819391
E-amil: egrundova@jobsystem.cz
www: jobsystem.cz