Office manager / asistentka ekonomického oddělení
Zařazení: Asistentka Office managerVložila firma: JOBSYSTEM s.r.o.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je COMTECH CAN s.r.o., reklamní a eventová agentura.
Náplň práce:
- zajištění chodu kanceláře ve Zlíně
- zpracování přidělených agend ekonomického oddělení – fakturace, zadávání daňových dokladů do systému společnosti, cestovní příkazy, objednávky, kontrola koloběhu daňových dokladů
- administrativní, organizační a produkční podpora obchodního oddělení
Požadujeme:
- SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- znalost práce na PC
- orientace v účetní dokumentaci
- komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost a pečlivost, vstřícné vystupování
- znalost AJ
- řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
· smlouva na HPP
· zaměstnanecké benefity
· zajímavou práci v atraktivním odvětví, v malém kolektivu
· moderní pracovní prostředí v centru Zlína-kanceláře nákupní centrum Zlaté jablko
Místo práce: Zlín
Termín nástupu: 1. 11. 2018
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 18. 10. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Místo pracoviště: | Zlínský | Zlín | Zlín |
Typ pracovního poměru: | Práce na plný úvazek |
Plat: | |
Požadované vzdělání: | střední |
Znalost PC: | uživatel samouk - základní balíček MS Office |
Požadované jazyky: | |
Řidičské oprávnění: | B |
Specialní dovednosti: |
Kontaktní údaje
Kontaktní osoba: | Eva Grundová |
Telefon: | 224819391 |
E-amil: | egrundova@jobsystem.cz |
www: | www.jobsystem.cz |